letras de musicas

訪問ありがとうございます。 こちらのblogでは気になった洋楽の曲を日本語訳しています 元のニュアンスを生かしながらの意訳を目指していきたいです! ご指摘等ありましたら気軽にコメントください

There's Nothing Holdin’ Me Back - Shawn Mendes 和訳

Shawnの必死に叫んでいるような歌い方がすごく好きです。

 


www.youtube.com

 

I wanna follow where she goes
I think about her and she knows it
I wanna let her take control
'Cause everytime that she gets close, yeah

彼女の行くところへついていきたい
僕は彼女のことを考えていて、彼女はそれをわかっている
彼女に支配されたい
だって彼女が近づいてくるといつも

 

She pulls me in enough to keep me guessing
And maybe I should stop and start confessing
Confessing, yeah

彼女は僕を引き寄せて僕は想像してしまう
僕は立ち止まって打ち明けたほうがいいんだろうな

 

Oh, I've been shaking
I love it when you go crazy
You take all my inhibitions
Baby, there's nothing holding me back

僕は震えてる
君が羽目を外すのが好きだ
君は僕が抑えているものを全て取り払う
僕を抑えるものは何もない


You take me places that tear up my reputation
Manipulate my decisions
Baby, there's nothing holding me back
There's nothing holding me back
There's nothing holding me back

僕の評判を引き裂くようなところへ君は連れて行ってくれる
僕の考えを操ってよ
僕を抑えるものは何もない

 

She says that she's never afraid
Just picture everybody naked
She really doesn't like to wait
Not really into hesitation

全く恐れていないと彼女は言う
みんなが裸なのを想像してみて って
彼女は待つのが嫌いだ
ためらうことには興味がない

 

Pulls me in enough to keep me guessing
And maybe I should stop and start confessing
Confessing, yeah

 

彼女は僕を引き寄せて僕は想像してしまう
僕は立ち止まって打ち明けたほうがいいんだろうな

 

Oh, I've been shaking
I love it when you go crazy
You take all my inhibitions
Baby, there's nothing holding me back

僕は震えてる
君が羽目を外すのが好きだ
君は僕が抑えているものを全て取り払う
僕を抑えるものは何もない

 

You take me places that tear up my reputation
Manipulate my decisions
Baby, there's nothing holding me back
There's nothing holding me back

僕の評判を引き裂くようなところへ君は連れて行ってくれる
僕の考えを操ってよ
僕を抑えるものは何もない

 

'Cause if we lost our minds and we took it way too far
I know we'd be alright, I know we would be alright
If you were by my side and we stumbled in the dark
I know we'd be alright, I know we would be alright

もし僕らが正気じゃなくなってやりすぎたとしても
大丈夫だよ 大丈夫だってわかってる
君が僕の隣にいたら 暗闇でつまづいても
大丈夫だよ 大丈夫だってわかってる

 

 *繰り返し*