letras de musicas

訪問ありがとうございます。 こちらのblogでは気になった洋楽の曲を日本語訳しています 元のニュアンスを生かしながらの意訳を目指していきたいです! ご指摘等ありましたら気軽にコメントください

4ever! - LANY 日本語訳

 


LANY - 4EVER with lyrics

 

We met last summer
Found my way to you
Gave me your number
To see if I'd come through.

僕らは去年出会った
僕は君へと向かったんだ
君は電話番号をくれたね
僕がかけてくれるか確かめるために

 


Got out the city
Oh we headed for the woods
Don't know what happened
But ever since been hooked

町を出て
森に向かった
何が起きたかわからない
でもそれからずっと離れられなくなったんだ

 


Baby I just love the way you love me
And how you dance with me throughout the night
Baby would you stay a while and maybe
Forever, alright

baby 君が僕を愛してくれてるのが嬉しいんだ
一晩中僕と一緒にダンスしてくれるのもね
baby しばらくここにいてよ それか
永遠でもいい

 


You sent me letters
Oh they smell like your perfume
And when I read them, I swear you're in the room

君は手紙をくれた
君の香水の香りがしたよ
読んでる時、絶対に部屋にいたでしょ

 

 

Baby I just love the way you love me
And how you dance with me throughout the night
Baby would you stay a while and maybe
Forever, alright

baby 君が僕を愛してくれてるのが嬉しいんだ
一晩中僕と一緒にダンスしてくれるのもね
baby しばらくここにいてよ それか
永遠でもいい

 


Baby I just love the way you love me
The classic kind that's filmed in black and white
Baby have you thought at all 'bout maybe
Huh, forever alright

baby 君が僕を愛してくれてるのが嬉しいんだ
白黒映画のように古風な愛し方だよね
baby 思ったことない?
永遠でもいいんじゃないかなって